Як це було: восьмий ELLE ACTIVE FORUM у Києві

Справжнє натхнення


опубліковано: 16 квітня 2024

13 квітня у Києві увосьме відбувся ELLE ACTIVE FORUM. В умовах війни перед багатьма з нас постав виклик знайти нову професію, перекваліфікуватися. Мета заходу — надихнути українських жінок, розкрити потенціал, навчити вірити у свою мрію, розповісти, як жити за правилами нових реалій, як залишатися в ресурсі, де знаходити мотивацію. Форум відбувся на інноваційній локації UNIT.City.

Цьогоріч спікерами стали неординарні та успішні люди:

  • Валерія Іонан, заступниця Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції. Тема виступу: «Як Україна стала “європейським тигром” цифрової трансформації».

  • Олексій Ніщик, Education operations director кофаундингової ІТ-компанії Genesis. Тема виступу: «Lifelong learning: як зростати в часи змін».

  • Катерина Дорошевська, засновниця PR-агенції BECOME, експертка зі стратегічного PR у Дія.Бізнес. Тема виступу: «Як запустити та розвинути власний бізнес за допомогою персонального бренду?».

  • Олена Мандзюк, інфлюенсерка, блогерка, засновниця домашніх фітнес-програм для жінок DREAMFIT. Тема виступу: «Як не втратити розум і знайти справу свого життя?».

  • Зоряна Пелех, засновниця юридичної компанії ZP Law office of Zoriana Pelekh. Тема: «Вихід в публічність: як розпочати формування особистого бренду та захиститись від cancel culture».

  • Інна Дубровіна, дипломований нутриціолог, консультант з лікувального харчування та health-coach. Тема виступу: «Як відновити енергію та підтримати організм в умовах стресу».

  • Ірина Науменко та Наталія Роля, співзасновниці PRO RETREATS. Тема виступу: «Чому піклуватись про власне ментальне здоров’я важливо зараз».

Також під час форуму відбувся Public Talk від Raiffeisen Bank за участі Оксани Шевченко — заступниці голови правління Райффайзен Банку, Ольги Устинової — СЕО компанії Vodafone Україна та Антона Семенова — засновника волонтерського проєкту «Як ти, брате?», тренера інструкторів ТрО з першої психологічної допомоги. Тема дискусії: «Інклюзивність та безбар’єрність під час війни, підтримка та реінтеграція ветеранів».

Fashion-партнер інтернет-магазин Answear.ua подарував кожній гості сертифікат на шопінг, а партнер iHerb — знижку на оформлення замовлення. Окрім цього, гості отримали косметичні подарунки від б’юті-партнера Artdeco. Також цьогорічний форум підтримала компанія L’Oreal Україна.

Пригощав гастрономічний партнер Parkovy Roof Kitchen. Настрій забезпечувало німецьке ігристе Latinium. Освіжаючий партнер — артезіанська вода Avalon. За флористичне оформлення відповідав Pollen buro.

Гості мали змогу взяти участь у розіграші від партнерів. Переможці розіграшів отримали набори косметики від HydroPeptide та Artdeco.

30% від продажу квитків було направлено на допомогу ЗСУ, а саме на окопні РЕБи для взводно-тактичної групи спеціального призначення 199-го центру ДШВ.

Схожі статті
Реклама
cosmopolitan banner
ПОПУЛЯРНІ