Королівська краса: бельгійська принцеса Ізабелла Орсіні де Лінь де ла Тремойл стала амбасадоркою бренду Nelly De Vuyst®️

Після багатьох років користування екологічною дерматокосмецевтикою бренду Ізабелла продемонструвала свою прихильність компанії офіційним партнерством


опубліковано: 9 травня 2024

Бельгійська принцеса Ізабелла потрапила у центр уваги як нова представниця бренду дерматокосмецевтики Nelly De Vuyst®️, демонструючи роботу органічного догляду за шкірою на власному досвіді. Ця співпраця вперше об’єднує королівських осіб та beauty-індустрію, задаючи нову планку для брендів косметики.

Принцеса Ізабелла, відома бездоганним стилем і підтримкою ініціатив та бізнесів у сфері сталого розвитку, була особливо вражена наявністю в продукції Nelly De Vuyst®️ сертифікатів екологічної відповідності, які отримують лише найякісніші органічні інгредієнти та засоби. Її увага до екологічно чистої косметики усталює репутацію натуральних товарів як нової розкоші.

«Я довго користувалася брендами люксового сегмента, але якість органічної дерматокосмецевтики мене приємно вразила. Nelly De Vuyst®️ пропонує ті ж переваги, що й бренди класу люкс, але при цьому створює повністю натуральний продукт. Мені цього року виповнюється 50, і моя шкіра в хорошому стані, тому що я завжди користувалася якісними засобами. Відкриття Nelly De Vuyst®️ для мене стало дивом, особливо через те, що це бельгійський бренд, а мій чоловік — бельгієць. Це надихнуло мене на першу колаборацію з косметологічним брендом — я довіряю його ефективності», — пояснює принцеса.

Оскільки жінки все більше прагнуть автентичності у своїх процедурах з догляду за шкірою, співпраця принцеси Ізабелли з Nelly De Vuyst®️ проголошує нову еру розкоші, що відповідає гуманістичним цінностям.

Познайомитися зі світом Nelly De Vuyst®️ та екологічного догляду, гідного королівських осіб, можна в ексклюзивного представника бренду в Україні.

Схожі статті
Реклама
cosmopolitan banner
Краса та здоров’я
ПОПУЛЯРНІ