І сад зацвів: ресторан «Прага» відсвяткував 68-річчя

Як це було


опубліковано: 13 червня 2024

Реклама

Щастя можна знайти навіть у темні часи, якщо не забувати звертатися до світла. Благодійним івентом ресторан «Прага» вкотре довів, що українці є тими самими світлими людьми, про яких писав Еріх Марія Ремарк. У святкову дату, приурочену до 13-го дня народження та 68-річчя з моменту заснування ресторану, «Прага» запросила найближчих друзів, разом з якими зібрала кошти на 17 персональних аптечок військовим медикам у межах проєкту «Час = Життя» Благодійного фонду Сергія Притули.

Ведучий вечора Григорій Решетнік створив притаманну «Празі» атмосферу, що випромінює тепло. Захід розпочали зі слів вдячності Збройним Силам України. Атмосферу доповнили мотиви українського ретро у виконанні гурту МОВА та безумовні хіти відомого українського виконавця SHUMEI, який заспівав «Буревіями», «Пробач» та «Біля тополі». Чуттєвості вечору додав танцювальний перформанс у виконанні Євгена Кота та Анни Кареліної.

Гості насолоджувалися неповторною гастрономією, шампанським Perrier-Jouet та легендарним шотландським віскі Chivas, створеним для особливих подій.

Завдяки Golubchik Event Décor простір ресторану на один вечір перетворився у справжній сад. Під вітром, що проносив аромати квітів, гості поринули у світ легенд, де кожен образ — це окрема історія: обід принца Філіпа, герцога Единбурзького, у «Празі» у 1973 році, унікальні артефакти — колекція світлин, тарілка, з якої їв принц, старовинні меню та щасливі історії цілих династій, які ресторан, немов дорогоцінні перлини, збирає впродовж десятиліть.

«Автомобільний центр Київ» на Почайні представив Mercedes-Benz EQS — перлину у світі електричних автомобілів, а також два ексклюзивні італійські мотоцикли Ducati.

Святкування стало по-справжньому особливим завдяки партнерам вечора. Про красу команди подбав Sandler Wellness Center — здоров’я та краса за однією адресою.

Гості отримали подарунки від італійського преміумбренду Emporio Armani, американського виробника професійної косметики для догляду за шкірою Circadia, салону сучасного сервірування TWLV, міжнародного медіасервісу MEGOGO та українського бренду бісерних прикрас та аксесуарів ручної роботи ETNOCODE. Особливого смаку вечору додала кава LʼOR від компанії JDE.

Схожі статті
Реклама
Культура
ПОПУЛЯРНІ