MustHave зібрали 152 000 гривень на допомогу «Вовкам Да Вінчі», відсвяткувавши 14-річчя бренду

Традиційна MUST HAVE SUMMER PARTY повернулася після п’ятирічної перерви


опубліковано: 20 серпня 2024

Реклама

Минулого тижня український бренд жіночого одягу MustHave відсвяткував 14-річчя вечіркою та благодійним аукціоном у самому серці Києва. Традиційна MUST HAVE SUMMER PARTY повернулася після п’ятирічної перерви та зібрала понад 200 гостей, серед яких були постійні клієнти та друзі бренду.

Історія бренду розпочалася зі створення суконь і офісних образів. Сьогодні MustHave закриває всі потреби сучасного міського гардероба, включаючи українські вишиті сукні та сорочки.

У суботу, 17 серпня, простір Д12 став центром святкування з насиченою програмою: спілкування зі співзасновницями Анною Бец та Анастасією Дзюбою, діджей-сет від Ксенії Палфі, open talk із психологом про ментальне здоров’я, креативні зони з художницею Олександрою Сурган, нумерологом, а також арттерапевтом Анною і виступ гурту In White.

Основною подією вечора став благодійний аукціон, який зібрав 152 000 гривень на підтримку «Вовків Да Вінчі», долучившись до збору від фонду tech-спільноти KOLO.

Під час вечірки гості могли випробувати фортуну, розпізнаючи справжні діаманти від ZARINA. Атмосферу свята створювали: івент-сервіс Brut Buro, KombuchaUA, вода «Крайна», бренд солодощів SPELL та компанія CrazyBox з екзотичними фруктами. Подарунки для учасників надавали Ramosu, Braun і DonPion.

Схожі статті
Реклама
Культура
ПОПУЛЯРНІ