Як це було: різдвяний Bazaar Beauty Brunch у ресторані La Maison

Свято краси


опубліковано: 10 грудня 2024

Реклама

Harper’s Bazaar створив ідеальну передріздвяну атмосферу, запросивши друзів, читачів і партнерів на Bazaar Beauty Brunch. Цього разу місцем зустрічі став ресторан La Maison, який на день перетворився на оазу краси, затишку та натхненного спілкування.

Bazaar Beauty Brunch Christmas Edition — проєкт, у межах якого бренд говорить із жінками про красу та здоров’я. На тематичних зустрічах читачки можуть послухати запрошених фахівців б’юті-індустрії, поспостерігати за створенням нових образів та взяти участь у майстер-класах. Основна особливість бранчу — це зворотний зв’язок фахівців і гостей. Усі учасники заходу в невимушеній атмосфері можуть поставити професіоналам запитання та отримати індивідуальні рекомендації та поради.

Подію відвідали Ірина Данилевська, Лілія Пустовіт, Катерина Кулік, Христина Бобкова, Ліна Христофорова, Тіна Сізонова, Соня Плакидюк, Анастасія Побережна та інші.

Цей Bazaar Beauty Brunch присвячений трендам зимового сезону.

Захід пройшов у партнерстві з рестораном La Maison — місцем, де сучасна гастрономія Середземномор’я та Паназії поєднується з винятковою елегантністю в кожній деталі. Ресторан підготував для гостей маленькі подарунки, які чекали кожного на столі. Запрошені гості мали змогу насолодитися стравами та напоями в розкішній атмосфері ресторану, а також обговорити найгарячіші тенденції у світі краси.

На заході дівчата могли зробити експрес-мейкап у корнері б’юті-партнера — німецького бренду ARTDECO, що офіційно представлений у мережі Brocard.

Також гості мали можливість пройти діагностику шкіри обличчя за допомогою спеціального апарата й отримати консультацію спеціалістів у корнері DOSKONALO clinic.

Запрошені відкрили для себе улюблені засоби голлівудських зірок для догляду за обличчям та тілом від відомого американського бренду Perricone MD.

Також присутні могли приміряти ювелірні прикраси з діамантами та яскравими дорогоцінними каменями з колекції «Грейс» від бренду «Золота країна».

Окрім цього, партнери заходу підготували для гостей цікаві презентації. Так, експертка бренду ARTDECO Олена Коваленко презентувала осінньо-зимову колекцію «О-ля-ля! Елегантність поза часом», Тетяна Погоська — лікарка естетичної медицини, засновниця та головна лікарка DOSKONALO clinic, тренерка найбільшої в Україні академії з навчання лікарів-косметологів Academy of Advanced Aesthetic — розповіла про тенденції естетичної медицини XXI століття, а Наталі Гур’єва, регіональна директорка у Східній Європі Forte Village Resort, Palazzo Fiuggi & Palazzo Doglio, надихнула на поїздку до Palazzo Fiuggi — одного з найкращих оздоровчих курортів світу.

На всіх гостей чекали консультації, презентації та подарунки від партнерів проєкту, вишукані частування від ресторану La Maison, а також приємна атмосфера та невимушене спілкування за келихом італійського ігристого Serena 1881

Чарівний різдвяний вайб заходу забезпечило квіткове кафе THE ROUGÉ

Як пройшов захід — дивіться в нашому фотозвіті.

Схожі статті
Реклама
ПОПУЛЯРНІ