Головні події та колекції першого UFW з початку повномасштабного вторгнення: день 4

Останній день важливої події у сфері української моди


ФОТО: надано брендами

опубліковано: 5 вересня 2024

Реклама

Цьогоріч Тиждень моди в Україні не просто красива подія. Це шанс для наших дизайнерів ще раз продемонструвати свій талант та силу продовжувати творити, попри все. А для нас — можливість підтримати їх. Протягом чотирьох днів модна спільнота голосно говорила про події в Україні через призму моди та дизайну, вплітаючи потужні меседжі в покази та колекції. А гості Ukrainian Fashion Week SS25 — вражали образами, створеними українськими брендами.

Перший Тиждень моди в Україні після початку повномасштабного вторгнення підійшов до завершення. Що чекало на гостей протягом останнього, четвертого дня? Розповідаємо тут та показуємо нові колекції українських брендів.

День 4

RUSLAN BAGINSKIY 

RUSLAN BAGINSKIY представив курований простір RB Artisanal Journey — подорож у світ артизанальних технік, які стали невід’ємною частиною колекцій бренду. Експозиція включила вироби, створені з використанням традиційних ремесел, спеціальні шоупіси, а також скульптурні інсталяції, які підкреслюють важливість ремесла в контексті бренду.

TG Botanical 

TG Botanical, український бренд сталої моди, відомий своєю інноваційною інтеграцією природи і технологій, презентував колекцію весна-літо — 2025 (SS25) в Музеї Тараса Шевченка. Цього сезону дизайнерка Тетяна Чумак шукає натхнення у мінливих ландшафтах — від повітряних просторів континентів до інтимних текстур під нашими ногами. 

В основі цієї колекції лежить непохитна прихильність TG Botanical до сталого розвитку та інновацій. Черпаючи натхнення в самій землі — родючому ґрунті, що живить життя, бренд переосмислює моду як гармонійний зв’язок між людством і природою. Жата фактура одягу, яка вже стала ДНК бренду, відсилає до багатого ґрунту, символізуючи потенціал нескінченного зростання та трансформації.

J’amemme 

Напівпрозорі та легкі матеріали, а також іконічне плісе J’amemme стали центральними елементами при створенні нової колекції SS’25, яка отримала назву Méduse. Головним джерелом натхнення цього сезону виступили загадкові медузи, які наповнили колекцію ефемерними формами, делікатною бахромою та безумовною красою на грані небезпеки.

Цього сезону бренд проводить паралель між прозорістю тканин, архітектурними формами та неземною природою морських істот. Як результат, бренд демонструє еволюцію свого фірмового плісе у більш скульптурних, нестандартних силуетах, асиметричних сукнях та прозорих фактурах. Витонченість рухів медузи визначає колекцію, в якій зроблено акцент на повітряних матеріалах, що підкреслюють при цьому жіночні силуети в кожному образі.

Lona Prist

На презентації Lona Prist продемонстрував шлях бренду крізь дизайн знакових виробів: у кожної сумки, створеної в ательє модного дому, є своя історія, нерозривно пов’язана з нашою епохою. І гостям запропонували відчути себе ніби у музейному просторі та поринути у світ аксесуарів, створених у незалежній Україні нашими неймовірними майстрами. До речі, частинка ательє Lona Prist так само була присутня на події — на своєму робочому місці кушнір бренду створював знакову сумку на очах відвідувачів. Особливим гостем презентації виступила українська мисткиня Катерина Беслік, яка в режимі live робила авторський розпис на сумках Lona Prist. 

Головний меседж події: творчість — це така сила, яка може генерувати енергію, здатна змінювати все навколо та має існувати завжди. Креатори, підтримуючи одне одного, створюють особливий всесвіт.

LITKOVSKA

Завершився Ukrainian Fashion Week SS25 презентацією LITKOVSKA, одним із джерел натхнення для якої стала Підпільна Пошта України — прихована мережа, створена після Другої світової війни. Сезон, що для бренду розпочався в Києві та продовжиться в Парижі, втілює збір урожаю зусиль бренду за майже двадцятирічну історію, переосмислення традицій листування у новому світлі.

Гості презентації отримали свій досвід «підпільної пошти». Це листування почалося в березні цього року в Парижі — там гості презентації LITKOVSKA з усього світу писали на білих стрічках побажання українцям перемоги, миру та злагоди. Ці повідомлення бренд привіз до Києва, створивши артінсталяцію, щоб поділитися теплими словами не тільки з гостями заходу, але й з усіма охочими.

І протягом усього дня 4 вересня запрошені представники української фешн-спільноти, клієнти та друзі бренду писали листи та листівки з подякою, які згодом будуть відправлені до Парижу. Спеціально для цього команда LITKOVSKA розробила авторські марки, які гості клеїли на конверти і листівки. Ця акція мала на меті відродити традицію листування та підкреслити зв’язок між містами та поколіннями, що є основою концепції «Жнив».

 

Схожі статті
Реклама
Мода
ПОПУЛЯРНІ