Фокус уваги: найкрасивіші нові колекції українських брендів, якими захоплюємося в лютому

Новинки, варті твоєї уваги: трендовий трикотаж та wow-образи до Дня закоханих!


АВТОР:

опубліковано: 13 лютого 2025

Реклама

Продовжуємо захоплюватись українськими брендами та неймовірною красою, яку вони регулярно створюють для наших гардеробів. У лютому в центрі нашої уваги найтрендовіший трикотаж — знахідка для перехідного сезону: яскравий, фактурний, м’який. Бренди підготували цікаві новинки до Дня всіх закоханих: стильні піжамні сети, жіночні максісукні, невагомі сукні з напівпрозорого тюлю, акцентні підбори. У лютневих колекціях ми знаходимо як ніколи багато кольору — адже весна вже зовсім скоро! А також чоловічі лінійки — чудова ідея подарунка для нього на День святого Валентина. Готова розглядати новинки ближче?

Бренд Mócko [моко] презентує Love [Yourself] дроп до Дня закоханих

День закоханих — ідеальна нагода нагадати собі про найважливішу любов у житті: любов до себе. Нова капсула українського бренду Mócko [моко] Love [Yourself] Drop створена саме для цих моментів: турботи, затишку й задоволення від найпростішого — бути собою. Цей дроп — про ніжність і комфорт, на які ти заслуговуєш щодня. 

До капсули увійшли легка блакитна піжама з льону з акцентними червоними кантами, ніжно-рожева футболка із символічним сердечком, м’які світшоти, шорти, штани у молочному та чорному кольорі, котрі можна як носити самостійно, так і поєднувати для створення цілісного комплекту. Завдяки універсальному кольору та продуманій формі світшот та штани стануть надійним варіантом для дому, прогулянок чи невимушених зустрічей. Завершує дроп більш святковий піжамний сет у молочному кольорі із чорними кантами.

Eternal beauty. Eternal knitwear: український бренд O.TAJE презентує колекцію Pre-Spring’25

У своїй колекції Pre-Spring’25 бренд O.TAJE проводить паралелі між жіночою красою та timeless речами. Кожен елемент дропу — поєднання жіночності, актуальних тенденцій та функціональності. Колекція натхнена різними поколіннями жінок та стійкою модою. Вона призначена для кожної, хто шукає гармонію в деталях, цінує стиль та практичність і обирає одяг, що посилюватиме гардероб та робитиме його більш функціональним

У Pre-Spring’25 бренд O.TAJE делікатно поєднав актуальні тренди та речі, які стануть базою на щодень. Основа Eternal beauty. Eternal knitwear — трикотажні сети з різними варіаціями верху та низу, щоб міксувати їх, створюючи ще більше цікавих образів під будь-який настрій та привід. Це лаконічні светри, топи поло або подовжені кардигани, які вдало поєднуватимуться з міні- та максіспідницями або трикотажними штанами в тон. 

Головний колір колекції — масляно-жовтий, лимонний відтінок, який поєднується з базовими та спокійними сірим, шоколадним, чорним, бежевим та білим. Бренд продовжує працювати в напрямку sustainability з преміальною італійською сировиною.

Колекція SS’25 від J’amemme | Méduse

Напівпрозорі та легкі матеріали, а також іконічне плісе J’amemme стали центральними елементами при створенні нової колекції SS’25, яка отримала назву Méduse. Головним джерелом натхнення цього сезону виступили загадкові медузи, які наповнили колекцію ефемерними формами, делікатною бахромою та безумовною красою на грані небезпеки.

Цього сезону бренд проводить паралель між прозорістю тканин, архітектурними формами та неземною природою морських істот. J’amemme продовжує зміцнювати свою прихильність до принципів сталого розвитку, використовуючи перероблений поліестер для створення головних образів сезону. Цей унікальний вибір тканини використано у струмливих максісукнях чорного та яскраво-червоного кольорів, сеті такого ж яскравого кольору, а також у плісованому комплекті зі спідницею міді ніжно-блакитного відтінку. Інноваційний підхід J’amemme до техніки плісе дозволяє бренду створювати нестандартні архітектурні форми для своїх виробів. Луки колекції втілені у сукнях і сетах. У центрі уваги — нова плісована сукня міні, натхнена незвичайною формою медузи, бахрома якої схожа на делікатне плісе.

Прозоре серце: LOOKIE Atelier представив босоніжки LUV до Дня святого Валентина

Український бренд взуття LOOKIE Atelier до Дня святого Валентина представив вишукану та грайливу модель босоніжок LUV з відкритим серцем на прозорій сітці. Цим випуском бренд продовжує розширювати асортимент нетривіального взуття, яке не лише підкреслює стиль, а й формує особливий настрій.

«В основі цієї моделі — позачасова, жіночна форма босоніжок, доповнена головним символом свята: серцем. Прозоре, прикрашене сотнями кристалів, воно створює особливий настрій — легкий, романтичний, емоційно наповнений. І саме ці відчуття мають значення. Адже взуття для нас — це не лише про естетику та функціональність, а й про емоції, які воно дарує», — розповідають у LOOKIE Atelier.

Бренд пропонує два варіанти висоти підборів: елегантні 5,5 см або ефектні 9 см, а також понад 40 відтінків замші, шкіри та сіточки на вибір. 

COOSH презентує лімітовану чоловічу колекцію Manimalist

COOSH уперше анонсує нову колекцію для чоловіків — Manimalist. Це ексклюзивна лімітована лінійка, яка підкреслює основні цінності бренду: скандинавський мінімалізм, функціональність і позачасовість, втілені в базових елементах чоловічого гардероба. 

До колекції увійшли класичні штани палаццо, комфортні джогери та вʼязані светри з віскози. На холодну пору ідеальними стануть утеплена сорочка у клітинку та вкорочене пальто зі 100%-ї вовни. Для поціновувачів мінімалізму з акцентними деталями COOSH також створив оверсайз-футболки у білому та чорному кольорах з новим лого і тематичними написами. Ще однією особливістю дропу стали джинси BAGGY на резинці для максимального комфорту. Кожен елемент колекції продуманий так, щоб стати основою сезонного гардероба, об’єднуючи всі необхідні базові речі й залишаючи простір для індивідуальності.

Color Clash: BEOMDSGN презентує дроп, натхнений контрастами 

У теплі дні останнього місяця зими BEOMDSGN презентує Color Clash — капсулу, що поєднує фірмові принти, яскраву колірну гаму, оверсайз-силуети та знайомі улюблені моделі. Колекція побудована на контрастах: насичений зелений поєднується з коричневим, червоний грає із сірим, а класична клітинка зустрічається з яскравими кольоровими акцентами, в тому числі й трендовим butter yellow (вершково-жовтим). Це історія про те, як протилежності створюють ідеальний баланс.

Оверсайз-худі з картатою спідницею на ранкову зустріч з подругою, об’ємний піджак, доступний у двох кольорах, та мініспідниця з поло, коли хочеться приміряти стиль препі. Для днів, коли душа прагне максимального комфорту, представлений спортивний костюм, елементи якого можна носити разом чи стилізувати з іншими айтемами гардероба для більш еклектичних образів. У новий дроп BEOMDSGN також додав укорочений тренч класичного бежевого відтінку з контрастним коміром і манжетами.

Капсульна колекція Flowers Know Better від LITKOVSKA x Nick Knight

6 лютого бренд LITKOVSKA запустив благодійну колаборацію з відомим британським митцем і засновником SHOWstudio Ніком Найтом, представивши капсульну колекцію Flowers Know Better. У колекції, натхненій культовою фотографічною спадщиною Найта, квіти представлено як символ стійкості, що гармонійно поєднує природну крихкість і силу. Колаборація стала поетичним діалогом між дизайнерським баченням Лілії Літковської та фантазійною естетикою робіт Найта.

Капсула, що є центральною частиною весняно-літньої колекції 2025 року, включає хустки-бандани, піджак, штани, жилет з відкритою спиною, об’ємні сорочки та вироби з деніму, зокрема спідниці та куртки. Футболка з написом Flowers Know Better перегукується з посланням колекції про мудрість і стійкість природи. Самі роботи, нанесені на полотно, також будуть доступні до придбання.

Весь прибуток від капсули буде передано українській гуманітарній ініціативі «Місто Добра», яка надає притулок, психологічну підтримку та допомогу жінкам і дітям, що постраждали внаслідок російської агресії. Бренд також дає можливість кожному охочому зробити донат на благодійну банку на підтримку цього збору коштів.

Біля серця: бренд SOVA презентував нову благодійну колаборацію зі співачкою KOLA

До Дня закоханих ювелірний дім SOVA створив нову чуттєву колаборацію зі співачкою KOLA. Надихнула на створення колекції пісня «Біля серця», яка знайшла відгук у серцях мільйонів українців, нагадуючи, що любов — це те, що тримає нас разом.

У центрі колекції прикрас — серце як символ почуттів та компас як провідник до тих, кого ми любимо. Арткоманда SOVA створила особливе серденько геометричної форми, покрите емаллю яскраво-червоного кольору. Воно стало основою для моносережок, каблучок та підвісів, які можна стилізувати на шовкових нитках. Браслети та підвіси у вигляді компасів можна поєднувати між собою та носити «біля серця» як парні прикраси.

Особливою прикрасою в колекції є срібний кулон-компас, що відкривається. Усередині кулона — вигравіювана цитата: «Я тебе ношу біля серця», яку KOLA написала власним почерком. Колекція має благодійну мету — частина коштів від продажу прикрас буде спрямована до ГО «Військова школа “Боривітер”» на забезпечення навчання українських військових.

Схожі статті
Реклама
Мода
ПОПУЛЯРНІ