Фокус уваги: нові колекції українських брендів, якими захоплюємося у вересні

Новинки, варті твоєї уваги


АВТОР:

опубліковано: 11 вересня 2024

Реклама

Продовжуємо захоплюватись українськими брендами та неймовірною красою, яку вони регулярно створюють для наших гардеробів. У вересні в центрі нашої уваги благодійні оверсайз-худі та світшоти, стильні жакети, багато кольорової шкіри, трендовий верхній одяг на осінь, затишний трикотаж та, звичайно, класні сумки. Це речі, що стануть водночас і частиною базового гардероба, і акцентними guilty pleasure для модних експериментів. Готова розглядати новинки ближче?

Благодійна колекція german. x Behind Blue Eyes

«Відкривай очі чомусь новому, попри усе», — закликає команда проєкту Behind Blue Eyes. Уже понад два роки благодійна організація допомагає діткам із прифронтових та деокупованих сіл адаптуватися до «нормальної» реальності: учасники Behind Blue Eyes прагнуть, аби малюки знову навчилися мріяти та — попри пережиті труднощі — дивилися в майбутнє з упевненістю. Для цього насправді потрібно не так багато: підтримка, увага та надання інструментів для розвитку. А також — і це важливо для людини будь-якого віку — відкриватися світу та не боятися робити помилки. Ці меседжі заклали в особливу благодійну колекцію, яку спільно з Behind Blue Eyes створив український бренд одягу german.

Колекція german. x Behind Blue Eyes розповідає про справжню, дійсну цінність та складається з незамінних речей — худі, світшота, футболки та браслета, що виконані у багатогранних відтінках синього та блакитного. Колірна палітра відсилає до мирного неба та безпосередньо до назви Behind Blue Eyes. Усі отримані від продажу колекції кошти german. передає фонду. 

The Makers представив першу колекцію після ребрендингу

The Makers — бренд верхнього одягу, раніше відомий як Smolin brand. Заснований подружжям Богдана та Інни Смолін у Києві у 2021 році, він почав свою історію зі шкіряної куртки, яка згодом стала бестселером. Місія бренду, визначена завдяки сміливим та цілеспрямованим особистостям, — створювати «уніформу», яка буде логічним продовженням стилю життя всіх, хто прагне якісних змін у собі та навколо. 

Акцентами лінійки Eternal enigma стали шкіряні вироби: куртки, жилети, піджаки та спідниці. Вони є справжнім болд стейтментом колекції та основою образів для офісу або ділових зустрічей. Особливу увагу бренд приділяє складу — моделі зроблені як з натуральних, так і з веганських матеріалів, аби відповідати цінностям кожного. У колекції також представлені пальта у класичних та стриманих кольорах: білі, чорні, коричневі та сірі. 

Нова колекція Anoeses: QUEEN'S GAME

Український бренд інтимного одягу та аксесуарів Anoeses презентував нову колекцію QUEEN'S GAME, натхненну прагненням вишуканої і зрілої насолоди.

У цій колекції Anoeses поєднують еластичну сітку та шкіру, драповані деталі й мінімалістичну, але виняткову фурнітуру. Окрім класичних білого та чорного кольорів, вони також додали в постійну палітру культовий червоний. Команда бренду майстерно експериментує з формами та стилізацією еластичної сітки, при цьому не зраджуючи ДНК Anoeses і поєднуючи делікатний напівпрозорий текстиль зі сміливими шкіряними акцентами. 

Колекція пропонує широкий вибір речей, об’єднаних спільними деталями, що дозволяє легко комбінувати вироби між собою. Дизайни відверті, настроєвість колекції — спокуслива, але вона також про самодостатність, незалежно від ролі, яку ви обираєте.

Follow your passion від O.TAJE

Прощаючись зі спекотним літом, бренд O.TAJE презентує перший осінній дроп та закликає, обираючи новий напрямок для руху, іти слідом за своєю пристрастю. Дроп Follow your passion — про речі, які стануть комфортним та стильним фоном для нової осінньої подорожі у пошуках себе і того, що запалює. М’який дотик трикотажу нагадує затишні обійми та є метафорою підтримки, яка дуже важлива, коли починаєш обирати себе та свій власний вектор. Класика текстилю — щоб підсилити зібраність та впевненість, коли знаєш свою мету та рухаєшся до неї.

Традиційно основна частина дропу — трикотаж: бренд пропонує поповнити гардероб лаконічними силуетними сукнями, поекспериментувати з міні з відкритою лінією плечей, загорнутися в затишний джемпер. До дропу також увійшли ідеальні для перехідного сезону трикотажні поло та кардигани, топи та лонги з пухнастого трикотажу. Бренд продовжує розширювати лінійку текстилю: класичні широкі штани, мініспідниці — на запах та плісе, сатинові максіспідниці в комплекті із сорочками, спідниці-олівці довжини міді, класичні білі сорочки та трендові шорти-бермуди.

Дебютний айтем у THE LACE: мінімалістичний шопер-клатч

THE LACE представив перший аксесуар бренду — сумку-клатч. Шопер THE LACE з натуральної шкіри обʼєднав у собі мінімалістичний дизайн і оптимально збалансовані пропорції та розмір.

«За потреби в сумку-шопер можливо помістити “все життя” або ж трансформувати його в елегантний клатч: розслаблено скласти сумку навпіл та взяти під руку. Така опція будує основу для стилізації шопера навіть у форматі вечірніх образів», — розповідає команда з розробки THE LACE. 

Шопер-клатч THE LACE представлений у трьох дуже осінніх та трендових колірних рішеннях: темно-шоколадному, заварного крему, та класичному чорному.

Натхнена лайфстайлом сучасної жінки: pre-fall колекція HUKH

У новій колекції бренд HUKH пропонує готові осінні гардеробні рішення, адже всі айтеми чудово поєднуються між собою та з тим, що вже є у твоєму базовому гардеробі. Цього сезону бренд плавно додає до притаманного йому оверсайзу більше приталених силуетів та експериментує з кроєм різних епох.

«Наша колекція поєднує в собі силуети 90-х, 70-х, 50-х, у ній — наш сучасний погляд на крій та особливості посадки ключових елементів одягу цих модних епох», — зауважують дизайнерки Ніка та Віта.

Знаковим матеріалом для бренду залишається преміальна вовна. Як і завжди, саме з неї дизайнери HUKH створили розмаїття варіантів верхнього одягу: бомбери, кейпи, пальта, плащі та куртки, а також візитівку бренду — костюми. Брючні костюми завжди були бестселерами бренду. У цьому сезоні HUKH пропонує абсолютно нові моделі з люксової вовни в улюблених осінніх кольорах та принтах.

Justice is Revenge: Cultoni презентує дроп, натхнений бунтівниками Київської Русі

Київський бренд Cultoni переосмислює поняття бунтарства та презентує дроп Justice is Revenge. Рішуча, справедлива та драйвова — такий вайб транслює нова колекція. До дропу увійшли три оверсайз-футболки із зображеннями княгині Ольги, Володимира Великого та Ярослава Мудрого, які розміщені на бежевому, графітно-синьому та коричневому тлі відповідно. Бренд зазирнув до самої князівської доби та представив тогочасних бунтівників на новий манір, натхнений сучасною творчістю.

We will rave, like kings would say — настрій, який прагнув передати Cultoni у новій колекції, поєднуючи модерне мистецтво та історію. Запальні та динамічні, футболки із цієї лінійки додають у гардероб нотки бунтарства та стилю, акцентуючи на силі, свободі та самовираженні.

Article презентує колекцію Call Time September — оду сучасній жінці та її творчому простору

Український бренд повільної моди Article представляє колекцію FW24 під назвою Call Time September — оду незламному жіночому духу. У колекції представлені виразні костюми, створені, щоб надихати та підтримувати жінок у всіх сферах їхнього життя. Коли свіже повітря вересня сигналізує про зміну сезонів, Call Time September запрошує жінок відчути перехід від літньої легкості до структурованого ритму осені. 

Колекція Call Time September переосмислює класичні моделі, додаючи до них новий, вишуканий акцент. Культові блейзери тепер представлені моделями в клітинку та смужку, включаючи Sailor, яка тепер доступна у вишуканому темно-синьому кольорі з акцентними класичними смужками. Колекція доповнена ідеально скроєними жилетами, сорочками та повітряними блузами, а також бездоганними брюками, спідницями максі та міні, що підкреслюють жіночність та створюють чіткі приталені силуети.

Кожен виріб виготовлений з найкращих матеріалів — вовни, кашеміру, бавовни та шкіри, що демонструє прихильність Article до якості. 

STIMMA Boho Collection: повернення вільного духу 70-х

Цієї осені бренд STIMMA повертає до життя вільний дух, поєднуючи найактуальніші тренди сезону в новій колекції STIMMA Boho — натхненної естетикою 70-х.

Boho — це стиль, що відкидає правила, пропонуючи самовираження через мікс текстур, вільні форми та природні кольори. Дроп STIMMA Boho втілює цей настрій, додаючи сучасну витонченість — відтінки хакі й темного шоколаду, замшеві текстури та «робочі» куртки, що вже стали ключовими акцентами цього сезону.

Асортимент колекції вдало поєднує трендові елементи з комфортом і універсальністю. Трикотажні комплекти, виконані в базових нейтральних кольорах, що створені для затишку та забезпечують свободу рухів, а приталені сукні у стриманій палітрі підкреслюють жіночність без зайвих деталей, роблячи акцент на елегантній простоті.

Колекція «Кришталь» від Kolomatska: прикраси ручної роботи у стилі геометричного мінімалізму

Вироби з нової колекції бренду Kolomatska, натхненні деконструктивістською архітектурою, звільнені від законів перспективи. Дизайнерка запропонувала неочікуване поєднання природного мінералу гірського кришталю із чіткими геометричними формами металу. Центральним елементом колекції стало асиметричне кольє, яке уособлює свободу творчості. В цій моделі гірський кришталь ніби балансує, затиснутий металевими фрагментами кольє.

Решта елементів колекції вдало поєднуються між собою та утворюють стилістичну капсулу. До колекції  «Кришталь» увійшли браслети та кольє-чокери, які легко трансформуються у прикраси для сумки, а також сережки та кафи.

Схожі статті
Реклама
Мода
ПОПУЛЯРНІ