Важливі ініціативи від українських брендів до місяця боротьби з раком молочної залози

Те, про що важливо говорити!


АВТОР:

опубліковано: 17 жовтня 2024

Реклама

Щороку в жовтні світ об’єднується заради важливої місії — підвищення обізнаності про рак молочної залози. Це час, коли розпочинаються численні кампанії підтримки, а суспільство згадує про важливість ранньої діагностики та допомоги тим, хто бореться із цією хворобою. Українські бренди теж не залишаються осторонь: вони започатковують спеціальні ініціативи та проєкти, спрямовані на підтримку жінок і підвищення обізнаності про боротьбу з хворобою. Про них — у нашому матеріалі.

Eternally Pink: благодійна колаборація O.TAJE x «RevitaLash Україна» до місяця боротьби з раком молочної залози

Щороку в жовтні RevitaLash Cosmetics вшановує силу духу й відвагу всіх жінок по всьому світу, які борються з діагнозом «рак молочної залози». Цьогоріч «RevitaLash Україна» об’єднався з брендом одягу O.TAJE, створивши особливий благодійний дроп.

Дроп Eternally Pink — це спільний проєкт «RevitaLash Україна» та українського бренду одягу O.TAJE, об’єднаних спільними цінностями: говорити про важливе, допомагати та створювати не просто речі чи продукт, а сенси. До дропу ввійшли універсальні сезонні аксесуари — шарфи з об’ємним візерунком та лаконічні шапки біні в рожевому та сірому відтінках. Особливий айтем з Eternally Pink — актуальний кардиган, який доповнюватиме повсякденні образи та нагадуватиме про важливе: дбати про себе.

Колекція повністю благодійна: 100% від продажів буде спрямовано на підтримку Благодійного фонду «Квітна».

«Ми на постійній основі підтримуємо фонди боротьби з раком молочної залози, адже із цього почалася історія нашого бренду. Сьогодні мета RevitaLash — відродження природної сили найбільш дорогоцінних елементів краси. Ми знаємо, як це важливо для кожної жінки, яка бореться з раком. Цим дропом ми б хотіли наголосити на тому, як важливо вчасно проходити діагностику, а також допомагати жінкам, які прямо зараз проходять цей важкий шлях», — зазначає Тетяна Таран, засновниця Starlit, офіційного дистриб’ютора RevitaLash Cosmetics в Україні.

Додатковий подарунок від бренду «RevitaLash Україна»: з промокодом OTAJE отримуй знижку 15% на сайті revitalash.ua. Промокод діє на всі товари, окрім наборів, до 31.10.2024.

Подивись на груди! U-R-SO надихає українок піклуватися про себе

У місяць обізнаності про рак молочної залози бренд жіночої білизни U-R-SO об’єднався з художницею Іриною Максимовою, фондом підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family та дев’ятьма талановитими жінками у спільному проєкті «Подивись на груди!». Його метою є нагадати українкам про важливість регулярного самообстеження та щорічної діагностики грудей, адже рак молочної залози — найпоширеніше онкологічне захворювання серед жінок в Україні. 

Протягом жовтня героїні проєкту Сабіна Мусіна, Олена Балбек, Юлія Тимошенко, Софія Безверха, Марія Кутишенко (Mamasita), Катерина Мотрич, Дарія Червона, Ірина Виговська та Анна Бурячкова завітали до студії Ірини Максимової, де художниця в авторському стилі зробила анонімні замальовки їхніх оголених грудей.

Зображення грудей героїнь проєкту U-R-SO перетворив на основу благодійного дропу, до якого увійшли листівки, плакати та сумки-шопери. Увесь прибуток від продажів цих виробів бренд передасть фонду Inspiration Family, який протягом жовтня збирає 2,5 мільйона гривень на закупівлю ліків для жінок з метастатичним раком молочної залози.

Благодійна ініціатива до Місяця боротьби з раком молочної залози від JUNA

Український бренд аксесуарів JUNA обʼєднався з фондом підтримки дорослих онкопацієнтів @inspirationfamilyua задля того, щоб приділити увагу цій проблемі. На всі рожеві сумки бренду діє знижка -20%, а весь прибуток з продажу бренд перерахує на загальний збір, мета якого закупити ліки для жінок з метастатичним раком молочної залози.

Проєкт до місяця боротьби з раком молочної залози від Rikky Hype

Український бренд одягу та білизни презентував відео та кампейн до Місяця обізнаності та боротьби з раком молочної залози. Метою проєкту є підвищення знання про важливість регулярних чекапів та самообстеження серед українок.

Головною героїнею знімання стала 28-річна Вікторія Скок — модель та менеджерка, яка має власну історію боротьби з хворобою і продовжує лікування просто зараз. Після почутого рік тому діагнозу дівчина вирішила розповідати про шлях до одужання в соцмережах для того, аби зруйнувати стигму довкола раку, прийняття себе, змін в тілі та зовнішності й довести — з будь-яким викликом можна впоратися.

Режисерка анімації Марія Озірна (Dukhovne Lychko) створила відео, що передає історію Віки: абсолютно звичайне, різнобарвне, як на мультиплікаційних кадрах, активне життя до звістки про хворобу за секунду перетворюється на сміливий шлях з місяцями хімієтерапій; операцією, що проводиться під звуки вибухів, та яскравими хвилинами й новими можливостями від життя під час хвороби, яку так гідно долає Віка.

У фотокампейні дівчина демонструє контраст своїх станів — упевнена, надзвичайно приваблива та витончена. А також та, що здобуває перемоги над собою. Шрами й краса тіла, яке має силу боротися.

У рамках проєкту бренд у співпраці з мамологом, онкохірургом, пластичним хірургом Денисом Помінчуком створили листівку-пам’ятку з інструкцією із самообстеження молочних залоз та нагадуванням про важливість регулярних чекапів. Такі листівки будуть вкладатися до кінця жовтня в кожне замовлення Rikky Hype.

Благодійний дроп від MustHave до Дня боротьби з раком молочної залози

Український бренд одягу MustHave, жіноча єврейська організація «Проєкт Кешер» і благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family презентують спеціальний дроп під назвою Be Your First Priority.

Ініціатива має на меті привернення уваги до проблеми раку молочної залози та надання підтримки жінкам, які борються із цією хворобою. Рак молочної залози залишається найпоширенішим онкологічним захворюванням серед жінок в Україні, а війна значно ускладнила доступ до лікування. За статистикою, кожна восьма жінка стикається із цією хворобою. Тому наша підтримка є критично важливою.

Вироби із цього дропу несуть меседж про важливість піклування про своє фізичне та ментальне здоров’я. До дропу ввійшли сорочки, светри, шапка та шарф, шкарпетки та інші аксесуари із символічною вишивкою в рожевому та білому кольорах. 

10% від кожного продажу буде перераховано до фонду Inspiration Family для збору на закупівлю препарату для пацієнток з метастатичним раком молочної залози. Inspiration Family — благодійний фонд, заснований у 2020 році п’ятьма жінками, які перемогли рак і тепер допомагають іншим жінкам боротися із цією хворобою.

Особливий дроп від ROÁR

Уже другий рік поспіль український бренд білизни ROÁR підтримує ініціативу, спрямовану на підвищення обізнаності про важливість регулярних обстежень та допомогу жінкам з раком молочної залози.



У співпраці з фондом Inspiration Family та клінікою R+ бренд розширив свій тогорічний лімітований дроп, додавши нові унікальні вироби. Окрім вишуканої естетики та сміливості моделей, при замовленні цієї колекції ти отримаєш сертифікат з 50%-ю знижкою на мамографію або УЗД молочних залоз від клініки R+ у Києві залежно від того, що потрібно індивідуально кожній жінці. Це — важливий перший крок у турботі про здоров’я, який може врятувати життя. А ще це чудовий спосіб зазирнути у саму глибину душі та сказати: «Я люблю себе» і «Я люблю тебе».

Ініціатива до місяця боротьби з раком молочної залози з Lotus Home та БФ «Квітна»

Український бренд домашнього текстилю Lotus Home та Благодійний Фонд «Квітна» оголосили про спільну благодійну ініціативу в рамках місяця боротьби з раком молочної залози та презентували вірш-присвяту, авторкою якого стала поетеса Дар’я Лісіч.

Героїнями проєкту стали модель Аліна Мейєр, яка особисто зіткнулася з хворобою, пережила операцію з видалення молочних залоз та активно наголошує на необхідності чекапів і уваги до свого здоров’я, учасниці агенції дорослих моделей «Життєлюб» Оксана Саболдаш та Валентина Земцева, а також поетеса, активістка, феміністка та безпосередньо авторка спеціально створеного вірша, який став центром ролика, Дарʼя Лісіч:

«твої лінії, риси, приховані згини,

твоя плавність у рухах і сила в руках. 

твій мʼякий силует під шарами тканини, 

твої зморшки від сміху на теплих щоках».

Кампанія створена з любов’ю, підтримкою, повагою до неймовірно сильних жінок, які перенесли рак або перебувають на етапі терапії. Головна мета проєкту — підвищити обізнаність українок про важливість самообстеження та регулярної діагностики. А також допомогти тим жінкам, які просто зараз ведуть свою боротьбу із захворюванням — 5% від продажів обраних одиниць на сайті Lotus Home, а також у магазині марки буде перераховано на потреби Благодійного фонду «Квітна».

Схожі статті
Реклама
ПОПУЛЯРНІ