Залізна ластівка: ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію із The HARDKISS
У центрі колекції — ластівка як символ свободи, волелюбності та безбар’єрності
опубліковано: 22 серпня 2024
Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію з Юлією Саніною, фронтвумен рок-гурту The HARDKISS.
У центрі колекції — ластівка як символ свободи, волелюбності та безбар’єрності як у думках, так і в діях. Як зазначає Юлія Саніна, ластівка — це потужність космічного масштабу в маленькому тілі пташки.
«Наша попередня колаборація із SOVA була присвячена різноманітності краси жінки, рокова і ніжна, різна і така прекрасна. Ми продовжуємо тематику різноманітної краси, свободи, інклюзивності й присвячуємо колекцію тим, хто здатен подолати все і стати маяком для інших. Земна на перший погляд, але космічна у своїх мріях і сильна у намірах», — коментує колаборацію Юлія Саніна.
Ластівка стала джерелом натхнення з однойменного альбому рок-гурту. До колекції увійшли прикраси із жовтого золота: моносережки, кольє, персні, браслет, а також дві брошки, одна з них у сріблі. Аби досягти ідеальної рельєфної форми пташки, ювеліри SOVA використали техніку лазерного монтування. Кожну ластівку майстри власноруч оздоблюють технікою родіювання на кінчиках крил.
Колаборація має благодійну мету — 5% від продажів колекції прикрас буде спрямовано на допомогу сучасному центру з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни SUPERHUMANS.
«Кожен наш проєкт — це глибоке дослідження теми, з якою ми працюємо. Перед зніманнями кліпу наша команда зустрілася з підопічними SUPERHUMANS, аби зрозуміти проблеми, почуття і мрії суперів. Ми одразу відчули, в якій колаборації у нас можуть бути спільні точки дотику. Залізна, волелюбна ластівка — саме той символ, який ідеально описує суперів. Перед режисером відео була задача підкреслити індивідуальність кожного героя, адже кліп зображує як звичайних танцівників, так і суперів, які об’єдналися в одному проєкті. Без зайвих акцентів у відео показано людей, які живуть поряд з нами. І наша задача — нормалізувати їх у житті, в рекламі, в кожній медійній і не медійній сфері», — говорить Анна Коваль, комерційна директорка SOVA.