Бренд декоративної косметики Lamel став б’юті-партнером Театру Франка в Києві

Унікальна співпраця


опубліковано: 25 березня 2025

Реклама

Міжнародний бренд декоративної косметики Lamel, який спонукає дівчат та жінок зі всього світу експериментувати та проявляти себе, об’єднався у творчому партнерстві з Національним академічним драматичним театром імені Івана Франка. Протягом року акторки театру перевтілюватимуться у своїх героїнь з косметикою Lamel.

За 105 років це перше б’юті-партнерство в історії Театру Франка, яке підкреслює сучасний підхід до мистецтва перевтілення. Відтепер акторки трупи створюватимуть сценічні образи саме з брендом косметики Lamel.

«Партнерство — це коли мистецтво та бізнес знаходять спільну мову у створенні неймовірних речей, зокрема на театральній сцені та за її лаштунками. Ми вдячні бренду Lamel за оновлення косметичних засобів для театру. Це не просто жест підтримки, а вияв щирої уваги до мистецтва, його естетики й самобутності», — говорить Євген Нищук, генеральний директор та художній керівник Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка.

Для Наталії Яроменко, засновниці Lamel, дружба з театром у такий креативний спосіб — логічний жест уваги від соціально відповідального бізнесу. Таким чином мистецтво та бізнес взаємодоповнюватимуть одне одного. А надто нині, коли акторки театру переважно використовують саме декоративну косметику, готуючись до виходу на сцену, і лише для окремих ролей — професійний грим.

«Театр в Україні переживає неймовірний ренесанс, і ми, звичайно, дуже пишаємося, що у Театрі Івана Франка довірили нам своїх неймовірних акторок. Вперше у своїй історії! Буду відвертою, для нас це виклик. Перевірити, чи дійсно наша косметика може підтримати будь-яке перевтілення, особливо на такому високому рівні, як у виставах головної театральної сцени країни», — зазначає Наталія Яроменко, засновниця Lamel.

Це партнерство — унікальний досвід, зокрема, для української культури, адже у світі б’юті-бренди давно долучаються до створення чогось особливого: наприклад, Charlotte Tilbury розробив макіяж для вистави «Емма» за романом Джейн Остін, яку показують у Театрі Абатства в Дубліні, а Giorgio Armani був б’юті-партнером театру опери та балету La Scala у Мілані з 2021 по 2022 рік.

Схожі статті
Реклама
ПОПУЛЯРНІ