Українська тенісистка Еліна Світоліна стала першою офіційною амбасадоркою ювелірного бренду SOLO for Diamonds
Ідеальний метч
ФОТО: Надані пресслужбою
опубліковано: 6 січня 2025
Бренд вирощених українських діамантів SOLO for Diamonds оголосив своєю першою амбасадоркою найтитулованішу тенісистку в історії України — Еліну Світоліну. Еліна є ідеальним уособленням філософії та цінностей бренду. Це саме той ідеальний метч, який нарешті стався.
Коли перед брендом постало питання, хто може найкраще втілити красу та вишуканість українських вирощених діамантів, одразу спала на думку Еліна. А після першої спільної розмови сумнівів уже не залишилося. Еліна — це приклад тієї особливої, впевненої в собі жінки, яка обирає прикраси бренду SOLO for Diamonds, щоб підкреслити свою природну красу.
Історія Еліни — це історія наполегливості та перемог, стійкості та сили, подібна до шляху створення й огранювання вирощеного діаманта. Так само як Еліна загартовувалася й формувалася як спортсменка та особистість, українські вирощені діаманти проходять свій шлях зростання до досконалості.
Перша спільна кампанія SOLO for Diamonds та Еліни Світоліної представляє знакові прикраси, що лежать в основі бренду: каблучки, кольє, сережки та браслети з вирощеними в Україні діамантами, які поєднують позачасовий дизайн із сучасним баченням.
Червоний, основний колір кампанії, символізує пристрасть і життєву силу, підкреслюючи сміливий характер кампейну та красу Еліни. Її елегантність і водночас внутрішня сила відображають концепцію свідомої розкоші, якою керується бренд SOLO for Diamonds. «Червоний колір — сміливий, пристрасний і сповнений енергії, дуже схожий на мій підхід до життя та кар’єри», — ділиться своїм баченням Еліна Світоліна.
«Еліна — справжня, емоційна, жива. Її наполегливість і сила викликають захоплення та повагу. Мені надзвичайно імпонують жінки, які беруть відповідальність за своє життя, сміливо приймають рішення, наполегливо працюють і, зрештою, досягають перемог. Еліна — втілення саме такої жіночності та сили, яка надихає і захоплює», — коментує співпрацю фаундерка бренду SOLO for Diamonds Юлія Кушер.
Еліна надихає не лише своїми спортивними досягненнями, але й цінностями та світоглядом, що ідеально співзвучні з місією бренду — уособлення краси з метою.
«Для мене це історія не лише про прикраси, а й про етичний вибір і відкритість до нового свідомого майбутнього, — зазначає Еліна Світоліна. — Вирощені українські діаманти SOLO for Diamonds поєднують у собі естетику та сучасність. І я неймовірно пишаюся тим, що можу підтримати унікальний та близький моєму серцю український бренд на світовій арені».