Ювелірний бренд SOLO for Diamonds презентував благодійний проєкт «SOLO by Superhumans. Кохання завжди на часі»
Немає правильного чи неправильного часу для кохання — воно приходить тоді, коли найбільше потрібне, і дарує новий сенс життя
ФОТО: Надані пресслужбою
опубліковано: 4 листопада 2024
Ювелірний бренд, що працює з вирощеними в Україні діамантами, SOLO for Diamonds обʼєднався з реабілітаційним центром Superhumans, щоб створити благодійний проєкт «SOLO by Superhumans», присвячений коханню, яке не має меж та кордонів. В його основі — історія Анастасії, відомої як снайперка Фенікс, та командира взводу Олексія, які зустрілися під час реабілітації й відтоді не розлучалися.
Разом із брендом SOLO for Diamonds вони створили унікальні весільні каблучки із чорними діамантами, що символізують глибину і силу почуттів. 50% з прибутку від продажу прикрас буде передано реабілітаційному центру Superhumans.
Проєкт був запущений під гаслом «Кохання завжди на часі», адже у нас є тільки тут і зараз. Немає правильного чи неправильного часу для кохання — воно приходить тоді, коли найбільше потрібне, і дарує новий сенс життя. Історія Анастасії та Олексія показує, що кожен з нас може бути сильним і самодостатнім, але вдвох ми здатні на більше. Кохання не заповнює порожнечу — воно відкриває нові горизонти та можливості.
«Окрім глобальної благодійної місії проєкту, а саме перерахування 50% від прибутку з продажу прикрас, розроблених героями Superhumans, нам дуже хотілося додати хоч трішки щасливих емоцій особисто для героїв. Ми зняли дуже зворушливу лавсторі Насті та Олексія, закарбували їхні сильні почуття та погляди, сповнені любові й жаги до життя. Superhumans стали супергероями, яких підвішували до крана вниз головою, знімали цілий день у спеку, занурювали у воду, були падіння з коня, але при цьому вони були неймовірно щасливі проживати ці моменти та показувати свою суперсилу — цього разу через кохання», — розповідає засновниця бренду SOLO for Diamonds Юлія Кушер.
Ознайомитися з каблучками з вирощеними чорними діамантами можна на сайті та у точці продажу.