«Цей фільм схожий на казку навпаки — хлопець, з яким зустрічається головна героїня, і є тією самою "дівчиною в біді"»: ексклюзивне інтерв'ю з зіркою «Фатального меседжу» Меган Фегі
Про роботу з Бренданом Скленаром та Крістофером Лендоном, трюки під час знімань й не тільки
ФОТО: bhfilms.com.ua
опубліковано: 15 квітня 2025
У напруженому трилері «Фатальний меседж» від режисера Крістофера Лендона («Щасливого дня смерті», «Паранормальне явище») Меган Фегі перевтілюється у Вайолет — жінку з непростим минулим, якій доводиться зіткнутися з небезпекою, що приходить не зі звичного темного провулка, а просто... з екрана телефону.
В ексклюзивному інтерв’ю для COSMO.COM.UA Меган розповіла, що саме зачепило її в сценарії, як проходили зйомки найскладніших трюків, і що вразило її в партнері по кадру — Брендоні Скленарі. А ще — чому фільм вийшов не лише тривожним, а й напрочуд теплим.
Як би ти описала «Фатальний меседж» у двох словах?
Якщо коротко, то «Фатальний меседж» — це класичний трилер. Мене зачепила саме ця класика жанру. Сценарій захоплював, і я особливо оцінила, що більшість подій розгортаються в реальному часі та в одній кімнаті — це завжди додає ще більшої напруги та переконливості.
Що у фільмі, на твою думку, лякає найбільше?
Найстрашніший аспект «Фатального меседжу» полягає в тому, що сценарій здається настільки реальним, що можна уявити, як це може статися в реальному житті. Велика частина фільму пов'язана з технологіями й тим, як одна людина намагається зрозуміти, як вижити в ситуації, що здається абсолютно неминучою. Це відчуття реальності та заземленості фільму — мабуть, найстрашніше для мене.
Ідея фільму виникла з того, що сталося з одним із продюсерів: сидячи в ресторані, він почав отримувати повідомлення через AirDrop, не знаючи, від кого вони надходять. Це були фотографії чийогось собаки, і все виглядало абсолютно невинно, але ця ситуація відображає реальність нашого світу, де ти можеш отримати повідомлення від абсолютно незнайомої людини. І коли твоя героїня в фільмі оглядається на людей у кімнаті, бачить, що всі з телефонами — і не має жодного уявлення, хто може бути за цим повідомленням — це ефективний спосіб показати, як технології можуть бути водночас і зручними, і страшними.
Чи можеш ти описати твою першу реакцію на твою героїню, Вайолет?
Моє перше враження від Вайолет, коли я прочитала сценарій, було неймовірним. Мені здалося надзвичайно сильним і важливим побачити жінку, яка пережила домашнє насильство, але водночас залишилася люблячою мамою. Вона професіоналка, що допомагає іншим, хто пережив подібне, — це вимагає великої мужності. До того ж вона вміє постояти за себе, і це справді захоплює.
На початку ми з режисером Крісом Лендоном багато говорили про те, що цей фільм схожий на «казку навпаки» — хлопець, з яким зустрічається головна героїня, і є тією самою «дівчиною в біді». Він цього навіть не підозрює, але саме Вайолет стає тією, хто має його врятувати.
Як розвиваються стосунки між Вайолет та Генрі під час цього процесу?
Стосунки між Вайолет і Генрі, які розгортаються протягом фільму, дуже ніжні й щирі. Саме тому глядачам ще болісніше уявити, що, можливо, їй доведеться його вбити. Попри все, що відбувається навколо, між ними справжній зв'язок — вона поступово відкривається, і вони справді зближуються. Він — розумний, уважний, а вона — добра, співчутлива. І він відчуває це, тому тримається за неї. У фільмі є чимало моментів, коли виникає питання: «Чому він усе ще поруч?». Але для мене це про ту хімію, про інтуїтивне розуміння, коли зустрічаєш людину і думаєш: «Ось, ми створені одне для одного». Він не до кінця розуміє, у що вв’язався, але свідомо йде до кінця — і ми спостерігаємо, як вони разом проходять через справжнє пекло.
І як це було — створювати цю динаміку з Брендоном Скленаром?
Брендон був просто неймовірним у ролі Генрі, і мені справді пощастило працювати з ним у цьому фільмі. Це трохи нагадувало театральну виставу — де важливо мати партнера, який не просто присутній, а відчуває тебе. І Брендон саме такий. Він щирий, приземлений, дуже теплий, тож в усіх хаотичних і напружених сценах його енергія створювала відчуття безпеки. До того ж він блискучий актор — уважний до найменших нюансів. Він наповнив Генрі деталями, які зробили його живою, справжньою людиною. І це саме те, чого вимагала ця історія. Нам з ним дуже пощастило.
Ти чекала на співпрацю з режисером Крістофером Лендоном?
Я вже давно захоплююся його роботами — він майстер у жанрі комедій жахів, і це справді складне поєднання. Якщо не відчути балансу, воно легко може розсипатися, але Кріс точно знає, що робить. Він чітко бачить цілісну картину, але водночас не диктує, як усе має бути — у нього немає его. Він відкритий до діалогу, працює швидко, легко, і атмосфера на майданчику з ним — це задоволення. Кріс усе тримає в голові, і завдяки цьому ти завжди розумієш, куди рухаєшся — це додає впевненості на знімальному майданчику.
Крістофер також співпрацював із великою командою професіоналів, аби втілити своє бачення. Розкажи трохи більше про трюки та виробничий дизайн.
Це був мій перший досвід виконання трюків у фільмі, і це було неймовірно захопливо! Мені дуже пощастило з дублеркою — вона була просто фантастичною. Ми робили купу божевільних речей: мене перекидали через два столи, я штрикала когось ножем — і це лише частина того, що залишилося у фінальній версії. Я завжди із задоволенням беруся за щось нове, що ще не пробувала, тож навчання цих трюків стало для мене справжньою пригодою. І я впевнена, глядачам сподобається, як усе виглядає на екрані — екшн там справді вражає.
А виробничий дизайн — це взагалі окрема любов.Коли я вперше зайшла на знімальний майданчик і побачила той бар, мені щиро захотілося там щось замовити! Він був настільки реалістичним, стильним і атмосферним, що цілком міг би бути справжнім місцем десь у місті. Уся команда дизайнерів зробила приголомшливу роботу — кожна деталь була продумана до дрібниць. І це відчувалося. Всі на майданчику були в захваті.
Blumhouse Productions — справжні майстри жанру. Ти задоволена співпрацею з ними?
Так, це був мій перший досвід роботи з Blumhouse, і я була щиро схвильована. Я вже давно захоплююся всім, що вони роблять, тож вважаю, що Blumhouse були ідеальними партнерами для цього проєкту. Вони точно знають, як створювати сильні трилери. Як на мене, це був один із найкращих сценаріїв, які мені коли-небудь доводилося читати.
Що, на твою думку, сподобається глядачам у всьому світі у фільмі «Фатальний меседж»?
Думаю, глядачам сподобається, що цей фільм дуже щирий. Це, безумовно, трилер, який тримає у напрузі, але він також смішний і милий. В ньому є всього потроху, і водночас він відчувається дуже реальним.
Якби ти могла обрати прикметник для опису фільму, яким би він був?
Тривожний! Усе це — панічна атака і вибух. «Фатальний меседж» — ідеальний фільм для перегляду з друзями в кінотеатрі, щоб спостерігати за їхніми реакціями та бачити, як вони здивовані кожним поворотом подій. Такі фільми справді оживають в компанії інших людей, і це робить перегляд у кінотеатрі незабутнім досвідом.