«No Labels»: український бренд COVER запустив спецпроєкт про стереотипи в українському суспільстві

Першим героєм став театральний режисер Іван Уривський


АВТОР: Юлія Николайчук

опубліковано: 28 березня 2024

Український слоу-фешн бренд COVER запустив свій новий спецпроєкт «No Labels» у межах ДНК бренду. З початку існування COVER завжди досліджував питання контроверсійних фреймів, що існують у нашому соціумі: раніше в грудні бренд випустив свій маніфест, у якому розповів про актуальні проблеми у суспільстві.

Як наступний крок у своїй еволюції, бренд спілкується з відомими українськими діячами та професіоналами у своїй сфері, аби дізнатись чи вони досі відчувають тиск від суспільства або ж борються зі стереотипами, які зустрічають на своєму шляху. Проте, із рушійними змінами у суспільстві деякі із майбутніх героїв діляться тим, що не усі стереотипи досі діють.

Першим героєм став Іван Уривський. Бренд вирішив розпочати цей проєкт із людини, яка поділиться своїм унікальним баченням сучасного мистецтва.

Іван — український театральний режисер Національного академічного драматичного театру ім. Франка. В спецпроєкті «No Labels» лауреат Шевченківської премії поділився своїм баченням сучасної театральної культури, розповів про стереотипи, із якими стикався сам, та роздумами, що ж саме чекає на глядачів у майбутньому.

Спецпроєкт виходитиме до кінця травня, говорячи про нові стереотипи та показуючи нових героїв щотижня.

Схожі статті
Реклама
cosmopolitan banner
Люди
ПОПУЛЯРНІ